Werkstudent Customer Support [*] Niederländisch - HOME OFFICE

Working Student, Part-time · Berlin

Read job description in:
Darauf kannst du dich freuen
clock.svg  30 Tage Urlaub   Flexible Arbeitszeitmodelle 
house.svg  Regelmäßiges Arbeiten aus dem Home Office  
baloons.svg  Bis zu 4 Wochen im Jahr Work & Travel   Events  
discount.svg 
 Fitness   Zuschuss zum Deutschlandticket   Rabatte 
Das ist deine Rolle in unserem Team
#Aufgaben: 
Berate unsere Kunden bei ihrer Kaufentscheidung, stehe ihnen bei der Navigation durch unseren Shop zur Seite und wickle die Bestellungen ab. Betreue auch nach der Bestellung, indem Du Statusanfragen beantwortest oder auch Account-Änderungen vornimmst.
#Besonderheit: 

Du stehst unseren Kunden auf niederländisch (Muttersprachniveau) und auch auf deutsch mit Rat und Tat zur Seite.t)    
#Einarbeitung: 

Du startest mit einem umfassenden Training, in dem Du alles rund um unseren Kundenservice und unsere Warenwirtschaft erlernen wirst. Stück für Stück übernimmst du dann selbstständig erste Kundenanfragen; in's kalte Wasser wird bei uns niemand geworfen!
#Team: 
In jedem Team gibt es neben den Teamleitern feste Ansprechpartner, die dir jederzeit mit Rat und Tat zur Seite stehen, solltest Du einmal nicht weiterwissen. 
#Kommunikation: 

Wir betreuen unsere Kunden via Telefon (ausschließlich Inbound), Mail, Chat und auf Social Media Plattformen. In welches Team du nach deiner Einarbeitung kommst, hängt von deinen Stärken und Interessen ab. 
Was solltest du mitbringen?
#Erfahrungen: 
Wir suchen Quereinsteiger, Berufsanfänger und Berufserfahrene. Diese Position kann in Teilzeit, als studentische Tätigkeit oder auf Minijobbasis ausgeführt werden.
#Kommunikation: 

Du überzeugst nicht nur mündlich, sondern auch schriftlich mit deiner guten Rechtschreibung. Du kommunizierst auf einem sehr sichereren und sehr guten Level sowohl in niederländisch als auch auf deutsch.   
Das wünscht sich dein Team:

"Du kennst den Unterschied zwischen Hard- und Software. Alles andere bringen wir dir in den Schulungen und on-the-job auch noch bei ;)" 

- Ben


"Kommunikation und Zuverlässigkeit sind das A und O um unseren Kunden einen guten Service bieten zu können."

- Alexander


"Unser Team ist unsere Stärke und wir freuen uns, wenn du ein echter Teil davon werden möchtest."

- Kathrin

Über uns


DAS SIND WIR! 

2002 von Arnd von Wedemeyer und Sascha Crocoll gegründet, ist notebooksbilliger.de heute einer der flexibelsten, spannendsten und erfolgreichsten Arbeitgeber Deutschlands. Aufgebaut haben wir uns dieses Renommee mit harter Arbeit und dem Mut, neue Dinge auszuprobieren und dabei unkonventionelle Wege zu gehen. Dafür wurden wir 2019 vom Trendence Institut, einem Beratungs- und Marktforschungsunternehmen für Employer Branding und Personalmarketing, in der Branche "Online-Handel" mit dem 5. Platz ausgezeichnet.

Für über 5 Millionen Besucher im Monat sind wir deshalb aktuell die erste Wahl bei der Suche nach den neuesten Trends und besten Deals rund um Notebooks, PCs, Smartphones, Monitore, Beamer und vielem mehr! Unser großartiges Team sorgt an 9 Standorten in Deutschland jeden Tag für ein einmaliges Einkaufserlebnis und für die optimale Verzahnung von eCommerce, Systemhaus und stationärem Einzelhandel. Uns alle verbindet die Leidenschaft für Technik und der Wille, niemals stehen zu bleiben. Dabei sind nicht Worte entscheidend, sondern Taten: Jeder packt mit an.

....

DAS BIST DU! 

Jemand, der so tickt wie wir: Du willst Verantwortung übernehmen, willst weiterkommen und aus Fehlern lernen. Du willst selbst etwas erreichen und dir ist es zu wenig, einfach nur den Status-Quo zu verwalten.

Kurzgesagt: 
Du willst mit anpacken und gemeinsam mit uns durchstarten!

*ob m, w oder d spielt keine Rolle. Hauptsache, du bringst Leidenschaft mit!

...als neues Teammitglied bei notebooksbilliger.de (*).

*ob m, w oder d spielt keine Rolle. Hauptsache, du bringst Leidenschaft mit!
Here's what you can look forward to
clock.svg WORK-LIFE-BALANCE 30 days of vacation | Flexible working time models | Part-time models
house.svg MOBILE OFFICE Home Office | Up to 4 weeks a year of work & travel
baloons.svg OTHER BENEFITS Events Employee discounts | Fitness | JobRad | and more  
Previous Information
This position can be part-time, student work or on a mini-job basis.
Your role in our team
#Your tasks: Advise our customers on their purchase decision, assist them in navigating through our store and process orders. You will also provide support after the order has been placed by answering status inquiries or making account changes.
#A Special feature: You will assist our customers in Dutch (native level) as well as in German 
#Training: You will start with a comprehensive training, in which you will learn everything about our customer service and our merchandise management. Bit by bit, you will then independently take on your first customer inquiries; no one is thrown in at the deep end with us!
#Your team: In addition to the team leaders, there are fixed contact persons in each team who are always there to help you with words and deeds if you get stuck.
#Communication channels: We support our customers via telephone (exclusively inbound), mail, chat and on social media platforms. The team you join after your training depends on your strengths and interests.
Your profile
#DON'T BE SHY: no one expects to find an absolute electronics expert in you. If you are an expert: perfect! If not: no problem either! All important product information is made available centrally and is also conveyed in product training courses. If you can't answer a specific question, your team will always be there to support you!
#Your professional experience: We are looking for career changers, beginners and experienced professionals.
#Language talent: You communicate at a very confident and very good level in both and Dutch and German.
#Communication: You show tact in dealing with customers and enjoy communicating with people. You convince not only orally but also in writing with your good spelling.

You are interested? Great!
A short resume is totally sufficient - upload it online or if you prefer to send it by mail: bewerbung@notebooksbilliger.de
About us


THIS IS US! 
Founded in 2002 by Arnd von Wedemeyer and Sascha Crocoll, notebooksbilliger.de is now one of the most flexible, exciting and successful employers in Germany. We have built up this reputation through hard work and the courage to try out new things and take unconventional paths. For this, we were awarded 5th place in the "Online Retail" sector in 2019 by the Trendence Institute, a consulting and market research company for employer branding and HR marketing.

For over 5 million visitors a month, we are therefore currently the first choice when looking for the latest trends and best deals on notebooks, PCs, smartphones, monitors, beamers and much more! Our great team ensures a unique shopping experience every day at 9 locations in Germany and the optimal dovetailing of eCommerce, system house and stationary retail. We all share a passion for technology and the will to never stand still. It's not words that count, but actions: Everyone joins in.


....

THAT'S YOU! 

Someone who thinks the same way we do: You want to take responsibility, want to get ahead and learn from mistakes. You want to achieve something yourself, and it's not enough for you to simply manage the status quo.

In short: You want join in and get started together with u

*Whether m, f or d does not matter. The main thing is that you bring passion! 

...as a new team member at notebooksbilliger.de (*).

*Whether m, f or d does not matter. The main thing is that you bring passion!
Hier kun je je op verheugen
clock.svg WORK-LIFE-BALANCE 30 days of vacation | Flexible working time models | Part-time models
house.svg MOBILE OFFICE Home Office | Up to 4 weeks a year of work & travel
baloons.svg OTHER BENEFITS Events Employee discounts | and more  
Voorlopige informatie
This position can be part-time, student work or on a mini-job basis.
Dit is jouw rol in ons team
#Your tasks: Advise our customers on their purchase decision, assist them in navigating through our store and process orders. You will also provide support after the order has been placed by answering status inquiries or making account changes.
#A Special feature: You will assist our customers in Dutch (native level) as well as in German 
#Training: You will start with a comprehensive training, in which you will learn everything about our customer service and our merchandise management. Bit by bit, you will then independently take on your first customer inquiries; no one is thrown in at the deep end with us!
#Your team: In addition to the team leaders, there are fixed contact persons in each team who are always there to help you with words and deeds if you get stuck.
#Communication channels: We support our customers via telephone (exclusively inbound), mail, chat and on social media platforms. The team you join after your training depends on your strengths and interests.
Wat je al in je bagage hebt
#DON'T BE SHY: no one expects to find an absolute electronics expert in you. If you are an expert: perfect! If not: no problem either! All important product information is made available centrally and is also conveyed in product training courses. If you can't answer a specific question, your team will always be there to support you!
#Your professional experience: We are looking for career changers, beginners and experienced professionals.
#Language talent: You communicate at a very confident and very good level in both and Dutch and German.
#Communication: You show tact in dealing with customers and enjoy communicating with people. You convince not only orally but also in writing with your good spelling.

You are interested? Great!
A short resume is totally sufficient - upload it online or if you prefer to send it by mail: bewerbung@notebooksbilliger.de
Over ons


DAT IS ONS!

Notebooksbilliger.de werd in 2002 opgericht door Arnd von Wedemeyer en Sascha Crocoll en is nu een van de meest flexibele, boeiende en succesvolle werkgevers in Duitsland. We hebben deze reputatie opgebouwd door hard te werken en de moed om nieuwe dingen te proberen en onconventionele wegen in te slaan. Hiervoor zijn we in 2019 door het Trendence Institute, een advies- en marktonderzoeksbureau voor employer branding en personeelsmarketing, bekroond met de 5e plaats in de sector "Online Retail".

Voor meer dan 5 miljoen bezoekers per maand zijn we daarom momenteel de eerste keuze als je op zoek bent naar de nieuwste trends en de beste deals voor notebooks, pc's, smartphones, monitoren, beamers en nog veel meer! Elke dag zorgt ons geweldige team op 9 locaties in Duitsland voor een unieke winkelervaring en de optimale afstemming van eCommerce, systeemhuis en stationaire detailhandel. We worden allemaal verenigd door een passie voor technologie en de wil om nooit stil te blijven staan. Niet woorden tellen, maar daden: Iedereen doet mee.

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DAT BEN JIJ!

Iemand die tikt zoals wij: Je wilt verantwoordelijkheid nemen, je wilt vooruit komen en leren van je fouten. Je wilt zelf iets bereiken en het is voor jou niet genoeg om gewoon de status quo te managen.

Kortom: Je wilt een handje helpen en samen met ons aan de slag gaan!


*Of het nu m, f of d is, doet er niet toe. Het belangrijkste is dat je passie meebrengt!

...als nieuw teamlid bij nbb.com (*).

*Of het nu m, f of d is, doet er niet toe. Het belangrijkste is dat je passie meebrengt!
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